HTML

Kelet-északi történetek

Friss topikok

  • Vidor Ágnes: Tudta, tudtam, hogy tovább kellet volna ott maradnunk! Klassz helyeken jársz, csak így tovább. (2014.06.15. 09:50) A tengerparton - folytatás
  • Róbert Andorné: Ne sajnáld se a pénzt, se az időt arra, hogy élményeket gyüjts. Ide már nem valószinü, hogy vissza... (2014.06.12. 08:03) A tengerparton
  • Róbert Andorné: Helyes a bőgés oroszlán!!!!!!!! (2014.05.09. 16:54) Ismét tél
  • RóbertKatalin: De jól hangzik! A locsolókannás virág tök szép! :-) Azok a kicsinek látszó légballonok tényleg kic... (2014.05.01. 11:00) Tavasz van végre!
  • nyulmama: Hó, de jó neked! Mármint Dániát illetőleg, nem a leadandó munkára gondoltam. Ez a Koppenhága, meg ... (2014.04.17. 21:59) Dán akarok lenni!

Üdvözletet a távolból

2013.10.20. 14:32 Avril50

pasztell2a.jpgKét hét  kultúrsokk, akklimatizáció, csodálkozás után tán el tudom kezdeni a blogot. Azt ígértem ugyanis magamnak és mindenki másnak, hogy az itteni élményeimről blogot írok, mert az majd milyen vicces lesz. Mármint az élményeim és ennek következtében a blog is. Reméljük, eljutunk a tréfásabb epizódokig is, de azért csak haladjuk sorjában. Az úgy volt, hogy megpályáztam, aztán meg is nyertem. Nagyon csodálkoztam, mert ritkán szoktam nyerni. Csak amikor pályázom, de az viszonylag ritkán van. Azt gondoltam egyrészről, hogy kissé öreg vagyok én már ahhoz, hogy a világ egy másik pontján próbáljak új életet kezdeni. Másrészről meg arra is gondoltam, hogy mikor, ha most nem. A vonzás és a taszítás kettőséből a taszítás volt az erősebb. Az ugyanis, hogy valahová nagyon el kellene szaladni, lehetőleg minél távolabb innen. Vagyis most más onnan - otthonról. Szarul éreztem magam, na. De amikor a távinterjún megkérdezték tőlem, hogy miért pályáztam meg az állást, okosan nem azt mondtam, hogy szeretnék valahol máshol lenni és nem Magyarországon. Így aztán egyszer csak elindultam szerencsét próbálni, ahogy a mesékben szokás, úgy is mint a szegény ember legkisebb leánya.  Mert kedves olvasó itt nemi esélyegyenlőségről van szó, szóval feminizmusról, hogy a "csúnya szót" is leírjam. Eddig csak magamtól, magamnak voltam feminista, most meg már ezért fizetnek. Szóval, sok okból is lehet utálni. De ha mégis érdekel, hogy milyen világba csöppentem, olvass tovább!

Üdvözöllek hát ebből az izgalmas, szép, szomorú, végtelenül ismerős és egyúttal idegen városból, Vilniusból

 

1 komment

Címkék: utazas Vilnius

A bejegyzés trackback címe:

https://kelet-eszak.blog.hu/api/trackback/id/tr225589443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robertnem 2013.10.31. 01:04:10

Örülök, hogy végre rászántad magad. Blogjaid mindig érdekesek és szórakoztatóak voltak. Fényképeid remekek. Irj arról is milyenek az emberek, vagy legaléábbis Te milyennek látod őket. Hogy fogadtak Téged, nem csak a kollegáid, hanem pl egy üzletben. Idegennek találnak, vagy vendégnek? Szóval irj mindenről, ami szép, ami rossz, ami segit, ami bánt
süti beállítások módosítása