HTML

Kelet-északi történetek

Friss topikok

  • Vidor Ágnes: Tudta, tudtam, hogy tovább kellet volna ott maradnunk! Klassz helyeken jársz, csak így tovább. (2014.06.15. 09:50) A tengerparton - folytatás
  • Róbert Andorné: Ne sajnáld se a pénzt, se az időt arra, hogy élményeket gyüjts. Ide már nem valószinü, hogy vissza... (2014.06.12. 08:03) A tengerparton
  • Róbert Andorné: Helyes a bőgés oroszlán!!!!!!!! (2014.05.09. 16:54) Ismét tél
  • RóbertKatalin: De jól hangzik! A locsolókannás virág tök szép! :-) Azok a kicsinek látszó légballonok tényleg kic... (2014.05.01. 11:00) Tavasz van végre!
  • nyulmama: Hó, de jó neked! Mármint Dániát illetőleg, nem a leadandó munkára gondoltam. Ez a Koppenhága, meg ... (2014.04.17. 21:59) Dán akarok lenni!

Tavasz van végre!

2014.04.27. 20:45 Avril50

mezei2_a.jpgMióta itt, kelet-északon is tavasz van, csupa móka és kacagás az élet. Most élvezhetem ki igazán, a kertvárosi életet, mivel fű, fa, virág egyaránt virít. Így én sírdogálva járok az utcákon, mert lényegében mindegyikre allergiás vagyok. Ha két orrfújás között véletlenül akad harminc másodperc szünet, akkor a tavasz illatát is érzem. És hogy ne legyen otthon se nyugtom, telepakoltam a lakást virágokkal.

jácint1_a.jpgRáadásul végre visszatették a városi bicikliket is az utcára, melyeket ősszel már nem tudtam kipróbálni. Most viszont kevesebb, mint egy havi buszbérlet áráért az ember egész évre befizeti a bérleti díjat, és innentől kezdve az első fél óra ingyenes, a második fél óra pedig egy buszjegy árának fele. Most már biciklivel tudok edzésre járni, ami kétségkívül tovább növeli az edzések hatékonyságát. Tegnap pedig kollégákkal vacsoráztam, és amikor éjfélkor kidobtak minket az étteremből, a legközelebbi lerakatnál vételeztem egy járművet és majdnem hazáig mentem vele. (Sajnos a lakás közelében nincs lerakat – reklamálni is fogok.) Így egy óra helyett 25 perc alatt értem haza és nagyon élveztem. És igenis lehet szűk szoknyában is biciklizni!

ház előtt_a.jpgA házak előtti utcarészt általában gondozzák az ott lakók, fura, amikor egy háromlakásos ház két része előtt virágok nyílnak, a harmadik viszont száraz gazzal teli. Az ember gyanútlanul kimegy az erkélyre és azonosítható, de meglepő repülő tárgyakat lát. És már üldögélnek a népek a teraszokon és isszák a jó söröket. Ezt az aktivitást időnként nekem is utánoznom kell, mert ezt nem lehet, csak úgy nézni.

léghajók1_a.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kelet-eszak.blog.hu/api/trackback/id/tr776093290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RóbertKatalin · http://robertkatalin.blog.hu/ 2014.05.01. 11:00:00

De jól hangzik! A locsolókannás virág tök szép! :-) Azok a kicsinek látszó légballonok tényleg kicsik, vagy valójában emberek ülnek bennük? És kipróbálhatók?
Éljen a tavasz és a biciklizés! Érezd jól magad! :-)
süti beállítások módosítása