HTML

Kelet-északi történetek

Friss topikok

  • Vidor Ágnes: Tudta, tudtam, hogy tovább kellet volna ott maradnunk! Klassz helyeken jársz, csak így tovább. (2014.06.15. 09:50) A tengerparton - folytatás
  • Róbert Andorné: Ne sajnáld se a pénzt, se az időt arra, hogy élményeket gyüjts. Ide már nem valószinü, hogy vissza... (2014.06.12. 08:03) A tengerparton
  • Róbert Andorné: Helyes a bőgés oroszlán!!!!!!!! (2014.05.09. 16:54) Ismét tél
  • RóbertKatalin: De jól hangzik! A locsolókannás virág tök szép! :-) Azok a kicsinek látszó légballonok tényleg kic... (2014.05.01. 11:00) Tavasz van végre!
  • nyulmama: Hó, de jó neked! Mármint Dániát illetőleg, nem a leadandó munkára gondoltam. Ez a Koppenhága, meg ... (2014.04.17. 21:59) Dán akarok lenni!

Otthon

2013.11.24. 20:18 Avril50

Régen írtam már ide a blogra, de mostanában semmi vicces nem történik. Sok volt a héten a munka és örültem, amikor végre haza értem. Tehát azt gondoltam, hogy most lakásbemutatót tartok. De még mindig csak belülről, mert kívülről elég elvarázsolt ez a ház.

Tehát itt jön a főhadiszállásom: a nappali.nappali2_a.jpg
És este is, amikor villanyt kell gyújtani.

nappali3_a.jpg

Itt a konyha, ahol otthoni szokásaimnak megfelelően dolgozni is szoktam, amikor sok helyre van szükségem.

konyha2_b.jpgÉs itt a polc, amiből a figyelmes néző következtethet arra, hogy milyen kajákat fogyasztok.

konyha1_a.jpgÉs a világ legkevésbé romantikus hálószobáját is lefényképeztem, de azt nem teszem ide, mert minek. :-)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kelet-eszak.blog.hu/api/trackback/id/tr505654210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RóbertKatalin · http://robertkatalin.blog.hu/ 2013.11.25. 09:28:37

Tök szép lakás és szuperek a hangulatos kieégszítők! :-)

robertnem 2013.11.26. 20:22:18

Végre Kati ma megcsinálta, hogy müködjön a komment lehetőségem. Nagyon pofásan néz ki a lakásod!!!! Egy pár virág, 1-2 szines vánkos nagyon feldobja a látványt. Ezek már a Te beruházásaid voltak?
Mindannyian örömmel várunk már Téged holnap! Puszi
süti beállítások módosítása